GameCore Forum forum index GameCore Forum
GameCore

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

wat is nou de beste ps3 aankoop

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    GameCore Forum forum index -> PlayStation
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nickster
Matroos der 3e klasse

BerichtGeplaatst: 05.01.2009 2009p 15:30:34    Onderwerp: wat is nou de beste ps3 aankoop Reageer met quote

ik heb namelijk vernomen dat er verschillende soorten in zijn. zo schijnt de 160 gb wel met netwerk te zijn en de 80 gb niet.
zo las ik ook al iets dat er een 320 gb zou zijn.

zijn soms nog meer soorten.
ik ben opzoek de meest uitgebreide .

word er niet makkelijker voor me op. wat adviseren jullie me???
bvd.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
teun gc
Site Admin

BerichtGeplaatst: 06.01.2009 2009p 13:05:41    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Nickster,

Er is momenteel maar 1 PlayStation 3 in de omloop (in Nederland) en die heeft 80 Gb HDD. Alle PlayStation 3's hebben een netwerkkaart en daarmee kun je dus online gamen, surfen etc.

Momenteel kun je verschillende games bij je PS3 krijgen en vaak krijg je er ook een extra game bij. Vraag dus even bij je favoriete winkel naar de mogelijkheden die je hebt!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    GameCore Forum forum index -> PlayStation Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: