GameCore Forum forum index GameCore Forum
GameCore

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

1ste GameKings reclame!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    GameCore Forum forum index -> GameCore Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Quanta
Matroos der 3e klasse

BerichtGeplaatst: 23.06.2008 2008p 21:05:32    Onderwerp: 1ste GameKings reclame! Reageer met quote

Heey,

Door de gamekings site ben ik hier terecht gekomen..
Het moet nog flink groeien maar ooit zal het zo gezellig zijn als op de GK website Very Happy Veel succes jongen..

MvG Kees Quanta..Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
M
GC Hottest

BerichtGeplaatst: 24.06.2008 2008p 1:59:13    Onderwerp: Re: 1ste GameKings reclame! Reageer met quote

Quanta schreef:
Heey,
Welkom. Smile
Quote:
Door de gamekings site ben ik hier terecht gekomen..
Het moet nog flink groeien maar ooit zal het zo gezellig zijn als op de GK website Very Happy
Het zou natuurlijk mooi zijn als GameCore op deze manier meer leden krijgt. Voor de gezelligheid raad ik overigens de GameCore Shootout aan, onze eigen forum-game. (Je kunt hier en hier kijken naar twee voorbeelden van de Shootout.)
Quote:
Veel succes jongen..

MvG Kees Quanta..Very Happy
In zo'n kleine gemeenschap willen we als leden elkaar natuurlijk graag beter leren kennen. Smile Misschien dat je in dit topic wat meer over jezelf zou willen vertellen? Razz
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
teun gc
Site Admin

BerichtGeplaatst: 24.06.2008 2008p 12:50:32    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Quanta,

Ooit was het erg druk op GameCore in zijn geheel. Hopelijk omt die tijd weer snel terug.

Ik had een vraagje. Kun je mij de link geven van de gamekings website waar we vermeld worden? Lijkt me namelijk wel leuk om te zien.

Groetjes en veel plezier hier,
Teun
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    GameCore Forum forum index -> GameCore Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: